Κείμενα των: Bασιλείας Τριάρχη-Herrmann, Κώστα Παπαχρήστου, Μαρίνου Παρασκευόπουλου, Οδυσσέα Ευαγγέλου, Βασίλη Χαρίτου, Ευτυχίας Νικολακοπούλου, Άρτεμης Κεφαλίδου, Αικατερίνης Λεμπέση, Δημήτρη Βεντήρη, Ειρήνης Μαυροκεφαλίδου, Αγγελικής Μπίλια, Παρασκευής Παγώνη, Πηνελόπης Παρασκευοπούλου.
Ο Δάσκαλος στις μέρες μας, παρά τις δυσοίωνες εξελίξεις που γνωρίζει ο σύγχρονος κόσμος, παρά τις σκοτεινές συνθήκες της ανθρώπινης ζωής, όπως τις διαμορφώνει σε παγκόσμιο επίπεδο η μηχανική σκέψη, η κερδοσκοπία και ο στυγνός οικονομισμός, εξακολουθεί να είναι ο εμπνευσμένος οδηγός προς μια καλύτερη και δικαιότερη κοινωνία.
Το φαινόμενο bullying αποτελεί πραγματικότητα στην κοινωνική ζωή των μαθητών που φοιτούν στα σχολεία της χώρας μας, αναγνωριζόμενο πλέον ως το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού.
Το Θέατρο γενικότερα και το Θέατρο στην Εκπαίδευση ειδικότερα, με τις ποικίλες μορφές που μπορεί να έχει ως διδακτική μεθοδολογία και διδασκόμενο μάθημα,
Η σημερινή οικονομική κρίση προέβαλε νέα προβλήματα κοινωνικής και μαθησιακής συμπεριφοράς των παιδιών, τα οποία προέρχονται από την βίαιη οικονομική διατάραξη των οικογενειών.
Ο μύθος, ως πολυσημικό σύστημα σημασίας υφιστάμενο αλληλοδιάδοχους μετασχηματισμούς, ανάλογα με τα ιστορικά και κοινωνικά δεδομένα κάθε εποχής που σηματοδοτούν το εκάστοτε πλαίσιο αναφοράς του, παρά τις δομικές και μορφολογικές του μεταλλαγές, παραμένει σταθερά ένα ευέλικτο όχημα σημασίας, δια του οποίου η συνείδηση του δημιουργού προβάλλει τις προσωπικές της επιδιώξεις.
Στοχασμοί – υπαινιγμοί – προσομοιώσεις – συγκριτικές προσεγγίσεις για το Θέατρο, το Θεατρικό Παιχνίδι και τη σχέση τους με την Υφαντική. Ένα βιβλίο με αφορμή τον «ΠΟΛΙΤΙΚΟ» του ΠΛΑΤΩΝΑ με πολλαπλές αναγνώσεις και συνυφάνσεις για τη διαπλοκή των τεχνών
"Όταν άρχισα το θεατρικό παιχνίδι ήμουν 21 χρονών γριά. Τώρα είμαι 42 χρονών νέα..." Ευαγγελία Κ. Εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού. “Το Θεατρικό παιχνίδι είναι χαρά για παιδιά χαρά για γονείς χαρά για όλους...” Άννα Ρ.10 χρονών Χολαργός
Το βιβλίο αυτό επικεντρώνεται στις επικοινωνιακές στρατηγικές που ομάδες εφήβων με διαφορετική γλώσσα και πολιτισμό αναπτύσσουν κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικών ανταλλαγών.
Στο βιβλίο αυτό η διαπολιτισμική εκπ/ση γίνεται αντιληπτή ως μια αρχή που πρέπει να διαπερνά το σύνολο του σχολικού προγράμματος,
Στο σύγχρονο σχολείο του Κόσμου ιδιαίτερο ρόλο καλείται να διαδραματίσει η χρήση των Νέων Τεχνολογιών. Η προσέγγιση της εκπαίδευσης μέσα από ένα παιδαγωγικό πλαίσιο εμπλουτισμένο με διαπολιτισμικές προσεγγίσεις βασισμένες στο διαδίκτυο συνάδει με τις ανάγκες της τεχνολογικά προσανατολισμένης κοινωνίας του Σήμερα.
Παιδαγωγικές πρακτικές και προτάσεις για το πολυπολιτισμικό Σχολείο του σήμερα.
Είναι η χημεία μαγεία;
Ναι, η χημεία μπορεί να ξαφνιάσει, να εκπλήξει, να διασκεδάσει και να δημιουργήσει προϋποθέσεις για την ενεργή συμμετοχή.
Το Ολοήμερο Σχολείο αποτελεί τη σπουδαιότερη καινοτομία που αναπτύχθηκε στον τόπο μας τα τελευταία χρόνια, διαφοροποιώντας σημαντικά τη λειτουργία του Δημοτικού Σχολείου και προσφέροντας στους Έλληνες γονείς για πρώτη φορά το δικαίωμα επιλογής ενός εκπαιδευτικού προγράμματος.
Μετά από μια συνοπτική πληροφόρηση για τη θεωρία της λογοτεχνίας, την αφηγηματολογία και τη διακειμενικότητα, η οποία συνοδεύεται από πολλά παραδείγματα, ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του βιβλίου της Χριστίνας Αργυροπούλου
Το βιβλίο του Νίκου Σαλτερή αναφέρεται στις αλλαγές που σημειώθηκαν τις τελευταίες δεκαετίες στις αντιλήψεις για την επιμόρφωση των επαγγελματιών υψηλής πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και, κατ' επέκταση, των εκπαιδευτικών στο διεθνές και ελληνικό περιβάλλον.
Διανύουμε μια περίοδο αναθεώρησης και ανασύνταξης του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας, η οποία, κατά τη γνώμη πολλών, αποτελεί ένα από τα αναγκαία βήματα στην προσπάθεια υπέρβασης της κρίσης που μαστίζει το ελληνικό πανεπιστήμιο. Η κρίση αυτή θεωρείται από αρκετούς ως σύμπτωμα της γενικότερης δομικής κρίσης που χαρακτηρίζει την ελληνική κοινωνία στην ύστερη Μεταπολίτευση.
Τα βασικότερα θέματα της διδακτικής και ψυχοπαιδαγωγικής μεθοδολογίας παρουσιάζονται στο βιβλίο αυτό,
Με το βιβλίο αυτό επιχειρήσαμε να μπούμε στο διάλογο που αναπτύσσεται στον ελληνικό και διεθνή επιστημονικό χώρο γύρω από τον καταλυτικό ρόλο που διαδραματίζουν οι νέες τεχνολογίες στο μετασχηματισμό του πολιτισμικού οικοδομήματος
Ο Ντο, η Ρε, ο Μι, η Φα, ο Σολ, η Λα και ο Σι με τη βοήθεια του μαγικού κλειδιού του Σολ ταξίδεψαν απ' άκρη σ' άκρη και κατάφεραν να φτιάξουν το δικό τους Μουσικό Κάστρο, και με τη Μουσική τους να σταματήσουν κάθε πόλεμο και κάθε κακό.
Το παιδί δεν πάει "άγραφο χαρτί" στο σχολείο. Μόνο που ο γλωσσικός "κόσμος" του παιδιού, πριν τη φοίτησή του στο σχολείο, είναι ακόμα ασυστηματοποίητος και περιορισμένος.
Κάθε άνθρωπος είναι ένας επιστήμονας που δημιουργεί τη δική του εικόνα για τον κόσμο του, τον κόσμο που τον περιβάλλει.